نامه ای خواهم نوشت برای همه کس
وقت آنست که اعتراف کنم
به مثلتان بودن

سلام
رانندگان بی توجه به تابلو های راهنمایی و رانندگی و خط کشی های عابر پیاده و همیشه دست روی بوق
بی توجهان به قانون
من هم می آیم

کافه نشین های سیگاری با ریش های بلند و لباس های گشاد و ژنده آتئیست فلسفه ملال خوان بددهن
من هم می آیم

حاج آقاهای معتبر منبررو صیغه چند ساعته خوان جلوگیری کننده از فساد و فحشا جامعه
من همی آیم

قاچاقچیان هر چه و هر که بشود اکساناس شود و باجدهنده
من هم می آیم

هندوانه فروش محله امنیتی که آمار رفت و آمد و حتی دعواها و اجتماعات شبانه را به آن ها میدهی
من هم می آیم

استادان هیچ چیز نفهم پشت میز نشین دانشجو زجه در آور با علم های مزخرف و تحمیلی
من هم می آیم

پسران جوان سوار بر ثروت پدر لاکچری سکس پرست دور زننده با سرعت کم در خیابان های بالاشهر
من هم می آیم

مدیران رانت خوار پیشانی جای مهر تسبیح به دست بالابرنده ساعتی قیمت تولیدات ملی دستمال به دست
من هم می آیم

والدین فلک زده با بچه های فراوان و اعتقاد به سرمایه و پول شدنشان
من هم می آیم

من هم می آیم
چرا که آن هدیه را هرگز نپذیرفتی
چرا که آن موی مشکی هیچ وقت از آن من نبود
چرا که وقتش نبود
و من هم همه شدم.